КАРАНТИН 2020 - ДОМАШНІ ЗАВДАННЯ


ТИЖДЕНЬ З 06.04 ПО 10.04


УКРАЇНСЬКА МОВА
Повторити  параграфи  22- 26, схему синтаксичного розбору с.119
Перегляньте  уважно за посиланням відеоурок з української мови
«Речення з однорідними членами»
 https://www.youtube.com/watch?v=-uNbqPz51B8                                                             Виконувати вправи з відео НЕ ПОТРІБНО!
У робочому зошиті виконати вправи 270, 271 та завдання
 ГОТУЄМОСЯ ДО ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ с.122-123.
Фото виконаних робіт надіслати вчителю до 10.04.2020
на електронну пошту masha.zp16@gmail.com
(в темі листа вказати прізвище і клас)

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Ю. Винничук "Місце для дракона"-
повість - казка про сучасний світ, у якому живуть "драконячі закони".
 Знати зміст повісті - казки (усно), с.187-206.
Сфотографувати та надіслати виконані домашні завдання,
які були задані протягом карантину на електронну пошту
(в темі листа вказати прізвище і клас)

РОCІЙСЬКА МОВА
Вводные слова с.176-177,181(теория) упр.217(письм.)

АНГЛІЙСЬКА МОВА (І група)
Повторити правило , переглянувши відео:
Впр. 1, с 146 (письмово ключами).
Впр.6, с.148 (письмово лише запитання).
Впр.1-3, с.149 (ключами).
Текст для аудіювання за посиланням:.
До впр.1 с.149
До вар.2 та 3 ст.149

АНГЛІЙСЬКА МОВА (ІІ група)
1.      Повторити правило на YouTube past passive simple
та виконати тест за посиланням
Увага! У вас є одна спроба! Закінчення 10.04!
2. Завдання попередніх тижнів скинути для перевірки
на електронну  пошту вчителя irinasavon1@gmail.com
 3. Розробити проект на тему My rock/pop... group або про музиканта
за планом впр.8, с.155 

ЗАРУІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Завдання:
Проекти:
Відео-коментар щодо підготовки проекту:
https://www.youtube.com/watch?v=rffQIgqjoek&feature=youtu.be

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Виконати завдання 8-14 на с.196.
Он-лайн  уроки згідно з розкладом:

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Параграф №18 – завдання №8 у зошиті, карта на с.141
Он-лайн уроки  згідно з розкладом:
https://storage1.censor.net/images/a/e/9/2/ae925ff3cb9c8cc65d2c058fa59e6cec/original.jpg

БІОЛОГІЯ
Параграф №27 читати - зошити заповнити с.58-59.
На порталі Мій клас виконати тестові завдання на тему «Сечовидилення»
(доступ буде відкрито до 09.04)
За бажанням можна переглянути уроки біології онлайн
за розкладом програми телебачення:

ГЕОГРАФІЯ
Переглянути відео:
«Чорне море»
«Азовське море»
Підручник: параграфи №38-40
Всі домашні роботи за попередні тижні сфотографувати і надіслати  вчителю на електронну пошту  vita171273@i.ua
(у темі листа обов’язково вказати клас і прізвище)

ХІМІЯ
1.Опрацювати параграф 39, переглянувши відео «Амфотерні оксиди і гідроксиди»  https://sites.google.com/site/distancijnevivcennahimiie/oksidi/amfoterni-gidroksidi
Зробити конспект за планом:
1.Амфотерність
2.Приклади амфотерних оксидів і гідроксидів
3.Фізичні властивості амфотерних гідроксидів.
4.Хімічні властивості амфотерних гідроксидів.
 2. На порталі Мій клас виконати  завдання 
Увага! Доступ буде відкрито з 7 квітня.

ФІЗИКА
1.      Переглянути відео за посиланнями      
       https://www.youtube.com/watch?v=cU97UuxK7jg
2.      Розв’язати задачу

1)      Знайдіть розподілення сил струмів та напруг в колі (силу струму в кожному провіднику та напругу на кожному провіднику) та загальну напругу на ділянці кола . R1 = 3 Ом, R2 = 2 Ом, R3= 4 Ом, а амперметр показує силу струму   6 А. (мал. 1) 
3.      Перевірити себе за роботою на порталі «Мій клас». Тема роботи «Змішане з’єднання провідників 1»  (в ній будуть питання за цією задачею).
4.      Розв’язати ще одну задачу такого ж типу , але одразу на порталі «Мій клас». Тема  роботи «Змішане з’єднання провідників 2»  
5.     Для бажаючих
Знайдіть розподілення сил струмів та напруг в колі(мал. 2),  якщо Uab = 60 B. R1 = 24 Ом,   R2 = 18 Ом,   R3 =36  Ом,  R4 =60  Ом. Фото розв’язків задачі 4 відправити на електронну пошту вчителя syrovatkamphiz@gmail.com

ІНФОРМАТИКА
Повторити теоретичний матеріал:
Презентація 1. Поняття мови програмування. Складові мови програмування
Презентація 2. Величини (змінні і константи), їхні властивості
Презентація 3. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
На порталі Мій клас виконати тестові завдання 
на тему «Складові мови програмування. Алгоритми з розгалуженнями». 
Увага! Термін проведення:08.04.2020  9:00 – 10.04.2020 22:00
 (тільки одна спроба)
Учням, які не виконали домашнє завдання за попередній  тиждень надіслати фотографії робіт на електронну пошту ikzpua23@gmail.com  (в темі листа вказати прізвище і клас).

МИСТЕЦТВО
Прочитати тема: 24-25, с. 134-140.
 Розглянути репродукціі.
Практичну роботу:
архітектурний пейзаж із класичною будівлею (вар. 2, с.133)
надіслати на електронну пошту вчителя derzakova@gmail.com
Обов'язково підписати роботу: Прізвище, клас

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Параграф 24 (опрацювати таблицю 11 стор.154)
 https://www.youtube.com/watch?v=50Mjx1g0uhk

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ДІВЧАТА)
Контроль знань по темі: «Матеріалознавство , розкрій», 8 кл.
 тести за посиланням: https://forms.gle/2tmYqXxmDe4azZxP7
   Обробка спідниці машинним способом.
 Обробка швів та виточок. Обробка зрізів петельним стібком. 
Підручник, 8 кл. стор. 83-89

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ХЛОПЦІ)
Опрацювати розділ 4 (параграф 36-37)
Посилання на практичне завдання.
 думаю що для всіх буде дуже актуальним та корисним

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Виконувати руханку, яка буде транслюватися на ТВ каналах "Індиго" "УНІАН",
або на YouTube- каналі МОН. 
Виконати тести на платформі Мій клас, з теми футбол!
Переглянути фільм " Правила футболу"
Готуватися    до тестової перевірки за цим відео


ТИЖДЕНЬ З 30.03 ПО 03.04

УКРАЇНСЬКА МОВА
Опрацювати матеріал за посиланнями:
 Створити твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
Обсяг роботи 2 -2,5 стор
Особлива увага - художній стиль!!!
Використовуйте епітети, порівняння, метафори тощо
Роботу написати на окремому подвійному аркуші в лінію.

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Виконати в зошиті завдання  №1, 2, 6, 8, 10, (с.186)

РОCІЙСЬКА МОВА
На порталі" Мій клас"
 Тренировка по теме:" Предложение с обращением"

ЗАРУІЖНА ЛІТЕРАТУРА
Завдання:
Проекти:
http://uroklit.blogspot.com/2020/03/blog-post_24.html?m=0 
Посилання відео коментар до завдань
https://www.youtube.com/watch?v=OpGtoQHDh_M&feature=youtu.be


АНГЛІЙСЬКА МОВА (І група)
Повторити граматичні часи дієслова Past Simple та Present Perfect
(переглянути відео)
Виконати тестові завдання  за цими часами дієслова
на платформі "Мій клас" до 03.04.2020

АНГЛІЙСЬКА МОВА (ІІ група)
Впр.4(а,b,c),c.150-152,Впр.5(a,b,c),с.153

АЛГЕБРА
На порталі" Мій клас"
перевірочна робота на тему
,, Формули коренів квадратного рівняння. Теорема Вієтта "
термін виконання 30.03-01.04

ГЕОМЕТРІЯ
На порталі МійКлас
 Теорема Піфагора, (СРАЗУ ПІСЛЯ ТЕОРІІ)
завдання 1-25

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (на 3 тижні)
Параграф №29 – завдання №12 у зошиті
Параграф №30 – завдання №9-10 у зошиті

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ (на 3 тижні)
Параграф №17 – завдання №12 у зошиті
Параграф №18 – завдання №6-8 у зошиті

БІОЛОГІЯ
Параграф №26 читати - зошити заповнити с.56-57.
За бажанням виконати тести на повторення на сайті Gyizizz.com
з теми опорної рухова і нервова системи.

ХІМІЯ
30.03 , 02.02. Шановні учні, починаємо нову тему
 «Тема : Розрахунки за рівняннями хімічних реакцій»,
прочитати параграф 31, переглянувши відео-матеріал,
 законспектувати рішення всіх задач з відео:
назва задач  «Розрахунки за рівняннями хімічних реакцій»


ФІЗИКА
1.На "Мій клас" до 11 год вівторка виконати роботу:
Балик К., Бєлову С., Владикиній М., Ковалевському В.
2. Виконати роботу над помилками у перевірочній роботі та домашніх задачах.
Розв'язки задач знайдете за посиланням 
https://drive.google.com/drive/folders/1bY5k49cpU0k7Ad7HxX5m4alAxA6xFSp-


ГЕОГРАФІЯ
Параграфи №35,36,37 повторити.
Відповісти в зошиті на запитання та завдання для самоперевірки,
які знаходяться в кінці кожного параграфа.

Доробити завдання в практикумі.
Всі роботи  сфотографувати і надіслати на vita171273@i.ua 
У темі листа вказати клас і прізвище


ІНФОРМАТИКА
Повторюємо вивчений матеріал та готуємося до проходження тестів:
Презентація 1. Поняття мови програмування. Складові мови програмування
Презентація 2. Величини (змінні і константи), їхні властивості
Презентація 3. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин
За бажанням програми можна ввести і виконати в online середовищі Pascal
http://primat.org/index/0-128 
УВАГА! Учням, які не виконали домашнє завдання за попередній   тиждень надіслати до 04.04 фотографії робіт на електронну пошту ikzpua23@gmail.com  (в темі листа вказати прізвище і клас)


ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Параграфи №21, 22
(с.144 питання
 відповідність між явищами і причинами)
Фотографії виконаного домашнього завдання надіслати на електронну пошту rybko.vv@gmail.com  (прізвище та клас)


ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Переглянути фільм " Правила футболу"
Готуватися  до тестової перевірки за цим відео
 https://www.youtube.com/watch?v=RzcRh4lUlJ4



ТИЖДЕНЬ З 23 ДО 27 БЕРЕЗНЯ 
       
УКРАЇНСЬКА МОВА
Уважно перегляньте презентацію Рипінської О. В.
Відредагуйте, використовуючи підказку, 5 речень і запишіть їх у робочий зошит.
Опрацюйте матеріали Теми 15 с.212-213.
Створіть власне ІНФОРМАЦІЙНЕ інтерв’ю з улюбленим спортсменом(співаком, актором, письменником).
Якщо немає улюбленого, тоді створюєте інтерв’ю з королевою української поезії – Ліною Костенко (19 березня цій незвичайній жінці виповнюється  90 років).
Обсяг роботи 10-12 реплік (без Добрий день! / До побачення!)
Створити документ, зазначити автора і надіслати інтерв’ю на електронну пошту вчителя української мови та літератури Панфілової М.О. masha.zp16@gmail.com
Останній день надсилання 25 березня 2020
(Речення для редагування на слайді 14, підказка на слайді 15.
Репліки в інтерв'ю мають бути повноцінними повними реченнями.
Домашнє завдання з презентації не треба робити.)


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Володимир Дрозд. Твір " Білий кінь Шептало". Знати зміст твору (усно). Алегоричність образу коня Шептала,  його характеристика, оцінка його   поведінки.

РОCІЙСЬКА МОВА
ст.167-168. С 176 теория, упр.197 ( письменно).
На порталі " МійКлас" виконати завдання:
Тема V. Простое осложненное предложение.
4. Предложение с обращением. Завдання 1-7.

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ (на 3 тижні)
Параграф №29 – завдання №12 у зошиті
Параграф №30 – завдання №9-10 у зошиті

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ (на 3 тижні)
Параграф №17 – завдання №12 у зошиті
Параграф №18 – завдання №6-8 у зошиті

АНГЛІЙСЬКА  МОВА (І група)
Впр.3 с.144 (письмово, незнайомі слова записати до словника).
Впр.4 (а) с.144 ( письмово, незнайомі слова записати до словника).
Впр 6 с.145 та впр.7 с.146
 (читати, перекладати, незнайомі слова записати до словника з транскрипцією та перекладом)

АНГЛІЙСЬКА МОВА (ІІ група)
Ex.5,6, p.148
Завдання надіслати для перевірки на електронну пошту irinasavon1@gmail.com

АЛГЕБРА
п.39. /прочитати, виписати формули/ №39.2, 39.3 (усно), 39.16
п.40 /прочитати, виписати формули/ №40.2, 40.4.
п.41. №41.2(не парні), 41.4, 41.6, 41.8(1-2)

ГЕОМЕТРІЯ
п.24./прочитати, виписати формули і вивчити/ №24.2, 24.4, 24.6.

Теми важливі, тому для кращого їх засвоєння бажано спочатку продивитись самостійно відео уроки в Інтернеті

БІОЛОГІЯ
1 тиждень: Параграф №24 читати - зошити заповнити с.52-53;
2 тиждень: Параграф №25 читати - зошити заповнити с.53-54;
3 тиждень: Параграф №26 читати - зошити заповнити с.56-57

ГЕОГРАФІЯ
Параграфи №35,36,37 читати.
Відповісти в зошиті на запитання та завдання для самоперевірки, які знаходяться в кінці кожного параграфа.

ХІМІЯ
1. Виконати тестові завдання по перевірці домашньої роботи на сайті Мій клас
Термін проведення: 23.03.2020 9:00 - 25.03.2020 22:00,
2.Хімічні властивості  кислот і солей , розглянути відеоматеріал , параграфи підручника 33,35 (в зошит записати Тема: «Хімічні властивості кислот і основ» і виписати хімічні реакції кислот і основ
26.03. Виконати завдання на закріплення на сайті Мій клас:
Термін проведення: Основи :23.03.2020 12:10 - 26.03.2020 22:00,
Термін проведення: Кислоти 23.03.2020 14:00 - 26.03.2020 22:00

ФІЗИКА
Переглянути відеоуроки  розв’язування задач (вправи 31(1-3) та 32(1-3)) за посиланнями:
За бажанням можна переглянути цей відеоурок (пояснення теорії )
Розв’язати задачі:
1.      Ділянка кола містить два послідовно з’єднанні провідники (див. рисунок 1).
Сила струму в цій  ділянці кола 0,2 А. Визначте:
а) загальний опір ділянки,
б) напругу, яку подано на ділянку,
в) напругу на кожному резисторі. 
             Рис. 1      
       2. Провідники опором 3 Ом та 15 Ом з’єднанні паралельно і підключені  в коло напругою  45 В. Визначте:
а) загальний опір ділянки кола,
б) силу струму в кожному провіднику ,
в) силу струму в нерозгалуженій частині кола.
  Виконати роботу з 25.03 по 27.03 на сайті «Мій клас»  - «Послідовне та паралельне з’єднання провідників»
УВАГА! Додаткові завдання розв'язати в ЗА БАЖАННЯМ та надіслати фотографію на електронну почту вчителю syrovatkamphiz@gmail.com
3.      Вольтметр Vпоказує 12 В. Визначте показання амперметра та вольтметра V (див. рис.2)
4.      Визначте величину опору R3 , якщо R1 = 6 Ом, R= 4 Ом, І2 =3 А, І = 9А.
(див. 
рисунок 3) 


                                   Рис. 3
   Рис. 2                                                                  

                            ІНФОРМАТИКА
1.Скласти програми в зошиті за допомогою мови програмування Pascal за умовою:
а) алгебра – 1, геометрія – 2, фізика – 3; хімія – 4;
            б) школа – навчання, стадіон – спорт, басейн – плавання, завод – робота.
2. Скласти програму рішення системи рівняння в зошиті за допомогою мови програмування Pascal:
УВАГА! Фотографії  виконаної роботи надіслати до 28.03 на електронну пошту ikzpua@i.ua (в темі листа вказати прізвище і клас)

 ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Параграф №20.  Мотоцикл.
(правила для пасажирів мотоциклів с.130)


МИСТЕЦТВО
Тема 22-23 - прочитати, практично виконати:
архітектурний пейзаж із класичною будівлею (вар. 2, с.133) 


ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ДІВЧАТА)
 Пошив спiдницi, та Великодня поробка

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ХЛОПЦІ)
Технологія виготовлення виробів із деревини
«Основи техніки, технологій і проектування»


  ТИЖДЕНЬ З 16 ДО 21 БЕРЕЗНЯ

УКРАЇНСЬКА МОВА
Опрацювати параграфи 24,25,26
Вивчити схему синтаксичного розбору с.119
У робочому зошиті виконати вправи 262, 270
Одна тема з вправи 274 на окремому подвійному аркуші в лінію

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Ніна Бічуя. Твір "Шпача Славка Беркути".
Прочитати твір і вміти давати відповіді на питання вкінці твору

ЗАРУІЖНА ЛІТЕРАТУРА

АЛГЕБРА
On-line урок формула коренів квадратного рівняння
Прослухавши урок, виконати №№38.1;38.2;38.3;38.4(непарні);38.8(непарні)

ГЕОМЕТРІЯ
On-line урок Теорема Піфагора
Прослухавши урок,виконати №№23.2;23.4;23.7;23.9;23.12;23.14;23.16;23.23;23.25

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Параграф №29 – завдання №12 у зошиті
Параграф №30 – завдання №9-10 у зошиті

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Параграф №17 – завдання №12 у зошиті
Параграф №18 – завдання №6-8 у зошиті

ГЕОГРАФІЯ
Вивчити параграфи №32,33,34
Позначення на контурній карті:
Практикум: Практична робота №9
Порівняльна характеристика природних зон України:
а) лісова;
б) лісостепова;
в) степова.
В кінці роботи треба зробити висновок, завдання №4.

БІОЛОГІЯ
Параграфи №24,25 читати - зошити заповнити с.52-54
Параграфи №26,27 читати - зошити заповнити с.56-59

ФІЗИКА
І. Розв’язати задачі (за параграфами 27 – 30, також користуємося таблицею в зошиті)
1.         По спіралі електричної лампи кожні 10 с проходить 15 Кл електрики. Чому дорівнює сила струму в лампі?
2.       Напруга на кінцях провідника 300 В. Яка робота буде виконана при проходженні по провіднику  електричного заряду 8 Кл?
3.       Який опір має мідний провідник довжиною 200 м та площею поперечного перерізу 2 мм2 ?
4.       Скільки метрів нікелінового проводу перерізом 0,1 мм2 необхідно взяти для виготовлення реостату опором 180 Ом?
5.       Під час електрозварювання в електричній дузі при напрузі 30 В сила струму досягає 150 А. Який опір електричної дуги?
6.       Визначте силу струму, що проходить по сталевому провіднику довжиною 100 м та перерізом 0,5 мм2 , при напрузі 68 В.
ІІ. Прочитати параграфи 31, 32, усно відповідати на контрольні питання.
За матеріалом параграфів заповнити в зошиті таблицю
З'єднання провідників

ПОСЛІДОВНЕ


ПАРАЛЕЛЬНЕ
Схема ділянки кола 
(цєй малюнок треба намалювати в колонці праворуч)
Як пов'язані сила струму в колі та сила струму в кожному провіднику

             Писати тільки формули


             Писати тільки формули
Як пов'язані напруга на ділянці та напруга на кожному провіднику


             Писати тільки формули


             Писати тільки формули
Як розраховувається агальний опір ділянки кола

           
             Писати тільки формули


           
             Писати тільки формули

УВАГА! Задачі 1 – 6 розв'язати в зошиті та надіслати фотографію на електронну почту вчителю syrovatkamphiz@gmail.com

АНГЛІЙСЬКА МОВА (І група)
Впр.5 ст.140 (письмово),
Впр. 6 ст.140-141( письмово ключами).
Впр.1,2 с.141-144 ( чит, переклад, завдання за прочитаним)

АНГЛІЙСЬКА МОВА (ІІ група)
Ex.6 (a, b, c), p.141
Ex.7, p.141

Ex.1,2, p.146-147

ІНФОРМАТИКА
п.5.1. с.154-155 відповісти на запитання №1-5 письмово

МИСТЕЦТВО
Тема 22-23 - прочитати, практично виконати:
архітектурний пейзаж із класичною будівлею
(вар. 2, сторінка 133)

ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я
Параграф 17 – практичні завдання і пам’ятка с.112
Параграф 18 – організація дорожнього руху (правила дорожнього руху, регулювання дорожнього руху)

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ДІВЧАТА)
1) Пошив спідниці машинним способом.
2) Виконати креслення  прямої спідниці на папері по своїм міркам ( ті хто не отримав оцінки)
3) Виконати Великодню композицію. Це може бути кошик з крашанками , віночок Великодній, Пасхальний заєць, або курочка з циплятками ( техніка на вибір)

ХІМІЯ 
Параграфи підручника 34, 38
Даний матеріал закрнспектувати
1. Класифікація кислот
Кислоти класифікують за їх силою, за основністю та по наявності або відсутністю Оксигену у складі кислоти.
ü За силою кислоти поділяють на сильні та слабкі. Найважливішими сильними кислотами є нітратна HNO3, сульфатна H2SO4 і хлоридна HC1.
ü За наявністю Оксигену розрізняють оксигеновмісні кислоти (HNO3, H3PO4 і т.д.) та безоксигенові кислоти (HC1, H2S, HCN).
ü  За основністю, тобто за кількістю атомів Гідрогену в молекулі кислоти, здатних заміщуватися атомами металу з утворенням солі, кислоти поділяють на одноосновні (наприклад, HC1, HNO3), двоосновні (H2S, H2SO4), триосновні (H3PO4) і т.д.
Назва за номенклатурою
Формула
Тривіальна назва
Назва кислотного залишку
Бромідна
HBr
бромоводнева
Бромід
Карбонатна
H2CO3
вугільна
Карбонат
Нітратна
HNO3
азотна
Нітрат
Силікатна
H2SiO3
кремнієва
Силікат
Сульфатна
H2SO4
сірчана
Сульфат
Сульфітна
H2SO3
сірчиста
Сульфіт
Сульфідна
H2S
сірководнева
Сульфід
Ортофосфатна
H3PO4
фосфорна,
ортофосфорна
Ортофосфат
Хлоридна
HCl
хлороводнева,
соляна
Хлорид














Заповнити таблицю :
Класифікація кислот
По наявності або відсутністю Оксигену
За основністю (за кількістю атомів Гідрогену в молекулі кислоти)
оксигеновмісні
безоксигенові
одноосновні
двоосновні
триосновні





2. Солі — складні речовини, що складаються з атомів металічних елементів і кислотних залишків.
Назви солей складаються із двох слів:
перше слово — назва металічного елемента (у називному відмінку), друге — назва кислотного залишку.
       KBr – калій бромід, Na2CO3 - натрій нітрат, CuSO4 - купрум (ІІ) сульфат,
FeCl3 – ферум(ІІІ) хлорид
Заповнити таблицю:


Назва металічного елемента
Na
Al
Fe (III)
Кислотний
залишок
F



PO4



SO3




РОCІЙСЬКА МОВА
с.158-159 (теория)
с.163 упр.190,192 (устно)
упр.195 (по вариантам только тесты)



1 коментар: